🌿 Binnen 1-3 werkdagen verzonden 🌿 Verzendkosten €4,95 🌿 Gratis verzending vanaf €50,-

Klachten

Klachtenprocedure Safari Kids

Bij Safari Kids staat de kwaliteit van producten voorop. Helaas kan het voorkomen dat je een artikel hebt ontvangen die kapot is of kapot is gegaan na het gebruiken ervan. Wij raden in dit geval aan om altijd contact op te nemen met ons en dit niet meer te gebruiken bij jouw kindje.

Klacht indienen

Als je een klacht hebt dien je dit zo snel mogelijk te melden bij onze klantenservice, doe dit maximaal één maand na het ontdekken van het defect. Dit kan per mail:Β webshop@safarikids.nlΒ Om de klacht goed te kunnen beoordelen en om onze kwaliteit te verbeteren dien je foto’s toe te voegen aan de e-mail. In de omschrijving van de klacht horen wij graag om welk artikel het gaat, wat jouw ordernummer van jouw bestelling is en op welke datum het artikel is besteld. Probeer de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven.

Als wij een e-mail van jou hebben ontvangen met een klacht, dan zullen wij deze beoordelen. Wij nemen altijd binnen vijf werkdagen contact op over de verder afhandeling van de klacht. Ook kan het zijn dat wij nog aanvullende informatie nodig hebben over de klacht.